måndag 22 december 2008

julstäd

heej har inte hunnit med det jag skulle göra idag men har ju imorgon på mig med. Har städat idag tog väldigt lång tid men nu är de så fint så. Har även pyntat idag och nedan ser ni min fina lilla minigran. så imorrn ringer kl tidigt så jag hinner det jag ska måste till gränby och handla lite sen packa och sen ska jag till mamma och sova där så ska vi ha en minijulafton med mamma och elin brosorna ska ha minijul med mamma när jag är på gotland för dom kunde inte på morgonen därför har vi en egen på onsdag. Elin är helt spidad för att jag ska sova hos dom hon ringde mig i går och idag och sa hur många dagar de va kvar tills jag skulle sova hos dom. Hon är så söt ibland min lilla syster men dryg ibland med :P men de är väl så småsyskon ska vara. Nej ska göra lite mat av de jag hittade i kylskåpet. Hoppas alla har en bra måndag.


nå vad tycks om min minigran? är den inte söt?

Inga kommentarer: