torsdag 25 december 2008

en härlig jul och snart gotland

heej hoppas alla haft en bra jul. Min har varit väldigt bra och mysig. Med bra presenter som kommer att komma till använding. Bilder kommer sen för min kamera är trasig så jag kunde inte ta några kort men min kusiner har lovat att dom ska skicka sina kort till mig så ni får ser dom sen. Just nu sitter jag hemma hos bror niklas med pappa och farmor men tror farmor har somnat hon snusar så gott så:P Om ca en och en halv timme kommer madde och hämtar mig för ska sova där i natt för att i morgon gäller det. Jag och madde flyr uppsala och åker till gotlasnd några dagar. Ska bli välsigt skönt att få träffa lite nya människor och ny miljö. Men nu skulle vi tydligen fika lite men skriver nog imorgon när vi sitter på båten eller nåt.

Ni får ha de så bra nu och njuta av era julklappar :P

Inga kommentarer: